Al ruim 20 jaar ben ik werkzaam in het veld van verzuimmanagement. Ik werkte o.a. voor OHRA-Delta Lloyd, RET vervoersmaatschappij, de koninklijke BAM groep, Bouter Cheese en voor verschillende gemeenten, thuiszorg- en overige maatschappelijke organisaties. De bouw-, zorg- en de vervoersbranche beschouw ik als mijn expertisegebieden, maar dit neemt niet weg dat ik met hetzelfde gemak in te zetten ben binnen andere vakgebieden en in het MKB.

De ervaring als interimmer die ik binnen verschillende organisaties heb opgedaan hebben ervoor gezorgd dat ik me als een kameleon snel thuis voel en thuis ben in heel diverse werkgebieden en bedrijfsculturen. Ik ben sociaal en hou zowel van mensen als praktische processen en procedures. Voor mij is het belangrijk dat de zaken op elkaar aansluiten. Ik geloof dan ook stellig in het leggen van verbindingen en verbanden. Kijk met frisse blik tegen complexe vraagstukken. En richt me op eerlijke en creatieve oplossingen waar alle partijen mee uit de voeten kunnen.

 

Doelstelling

Ik werk aan de hand van duidelijke doelen die we samen vooraf vastleggen. Ga in overleg met leidinggevenden, DGA’s en bestuursvoorzitters, bedrijfsartsen, juristen, HRM medewerkers en werknemers binnen alle lagen van de organisatie. Doe alles wat nodig is om een volledig beeld te krijgen van de organisatie en de HR vraagstukken die er liggen.

Werkplek, werkzaamheden, fysieke- en psychische aspecten, conflictsituaties… Alle factoren die een rol spelen in de reden voor afwezigheid worden in ogenschouw genomen. Met een brede blik kijken naar wat er speelt. Daarin de commerciële belangen van de werkgever op gelijke hoogte stellen aan de arbeidsomstandigheden en het welbevinden van de werknemer. Dat is wat ik doe. Omdat ik geloof dat een op alle fronten veilige werkomgeving, waarin passende werkzaamheden in een prettige sfeer worden uitgevoerd, zorgen voor gemotiveerde en daardoor waardevolle medewerkers. En daar gaat het uiteindelijk om.